Allround Administrateur – Nieuwegein

Je nieuwe uitdaging
Bij onze opdrachtgever is Finance & Administration verantwoordelijk voor het juist, volledig en tijdig administreren van de diverse omzetten en kosten van zowel de Nederlandse als Belgische organisatie. De afdeling draagt geheel zelfstandig zorg voor de totale administratie en boekhouding van de beide Vennootschappen. Dit stelt aan de ene kant bredere eisen aan de medewerker, aan de andere kant biedt dit de mogelijkheid om met alle facetten van de financiële administratie kennis te maken.

Functie-inhoud
De nieuwe medewerker zal worden belast met alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling Finance. Hierbij wordt gedacht aan Crediteuren, Debiteuren en claims. Bij onze opdrachtgever wordt op de afdeling Finance als een team gewerkt waarbij alle collega’s elkaar bij de diverse werkzaamheden kunnen ondersteunen. U draagt binnen uw aandachtgebied oplossingen en verbeteringen aan en overziet de verbanden tussen de andere administraties en afdelingen.

Jouw profiel
Administratieve MBO-opleiding en een aantal jaar werkervaring
Kennis van administratieve organisatie en -systemen
kennis van Excel
Goede sociale en communicatieve vaardigheden
Energiek en een teamspeler

Ons aanbod
Een informele en internationale werkomgeving, marktconform beloningspakket (EUR. 2400-2700 bruto per maand) inclusief pensioen en uitgebreide mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en continue leren.

Je nieuwe werkgever
Onze opdrachtgever biedt Europese leveringen via eigen distributienetwerk, gecombineerd met een aantal activiteiten in partnerlanden. Bijna 1.500 werknemers en meer dan 2.600 gecontracteerde chauffeurs werken elke nacht samen in de Europese Innight markt in 26 verschillende landen. Op het Nieuwegein kantoor werkt 140 man, waarvan 60 overhead. Met hun geografische dekking en het aantal zendingen, heeft deze organisatie binnen het Europese nachttransportnetwerk de hoogste dichtheid. Klanten hebben het voordeel van late pick-ups, vroege leveringen en de hoogste kwaliteit, gecombineerd met uitstekende after-sales services.

Bij dit bedrijf geloven ze in de kracht van samenwerken om een positief en betekenisvol verschil te maken. Hun gemeenschappelijke doel is het verbeteren van ons bedrijf door het voldoen aan de wensen van onze klanten. De teamleden werken in een omgeving die ruimte biedt voor groei en de keuze voor individuele carrièremogelijkheden bij ontwikkeling van hun vaardigheden en kennis. Ze zijn toegewijd aan het creëren van een omgeving waarin teamleden met diverse achtergronden worden gewaardeerd, uitgedaagd en erkend.

Key-values: walk the talk, together successful, trust as a fundament, be proactive.

Interesse?
Geïnteresseerd in de functie van Allround Administrateur? Neem dan contact op met Sander Burgmans via telefoonnummer 06-21703789 of stuur een email naar sander@fellowfield.nl. Wil je meteen solliciteren? Dat kan ook. Solliciteer dan meteen via onderstaande button en stuur ons je CV met motivatie. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.