Interim Opdrachten – Diverse locaties

By 13 december 2019Vacatures

Hieronder tref je het actuele aanbod van onze interim opdrachten aan. Niet alle opdrachten staan vermeld op onze website. De reden hiervoor is divers: soms is dat op speciaal verzoek van de opdrachtgever, soms het gevolg van de snelheid waarmee de vraag wordt ingevuld, etc.

Interim Excel Specialist – Internationale vermogensbeheerder
Voor een internationale vermogensbeheerder in het midden van het land zijn wij zowel op zoek naar een interim Excel Specialist De kandidaat moet probleemloos in Excel een reportingtool kunnen bouwen/nabouwen die data op gaat halen uit de bronsystemen. Deze tool zal worden gebruikt t.b.v. het opstellen van de jaarverslagen.

De kandidaat die wij zoeken heeft aantoonbare ervaring met het bouwen van complexe tools in Excel/VBA. Je hebt ervaring in de financiële sector en je snapt hoe een balans en P&L van een beleggingsfonds eruit ziet.

Start: begin januari
Periode: minimaal 3 maanden, evt. verlenging.


Quality Checker – Financiële Instelling
Voor een financiële instelling zoeken wij meerdere Quality Checkers. Het gaat om een langdurig project voor een bank in het midden van het land. Deze bank moet net als elke andere bank een effectieve bijdrage leveren aan de strijd tegen witwassen en terrorismefinanciering. Ze hebben daar omtrent een KYC-center opgezet waar veelal KYC Analisten aan het werk zijn. Zij zijn verantwoordelijk voor het actualiseren, analyseren en sluiten van de dossiers. Ze beoordelen op basis van de bedrijfsactiviteiten en (juridische en organisatorische) bedrijfsstructuur welke documentatie noodzakelijk is conform wet- en regelgeving. Deze KYC Analisten moeten gereviewd/gechecked worden en daarvoor zoeken we meerdere Quality Checkers. Dossiers worden op de volgende 4 onderdelen gecontroleerd: juistheid, volledigheid, reconstrueerbaarheid en consistentie. Indien een dossier als niet-akkoord wordt aangemerkt zal dat worden teruggekoppeld aan de CDD analisten.

Profiel professional:
Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau, je hebt een ‘audit/dossierreview/interne controle’ profiel, kennis van CDD en ondernemingsrecht is een pré, hands-on, gemotiveerd, enthousiast, energiek, feedback kunnen geven en je hebt ervaring met het controleren van werkzaamheden van anderen.

Start: z.s.m.
Periode: minimaal 6 maanden, evt. verlenging
Tarief: max EUR.75.- per uur All-in excl. BTW.


Accounting & Reporting Specialisten – Big 4
The Global Compliance and reporting team is focused on supporting clients in managing their compliance and reporting requirements and in delivering on their transformation agenda. For a new multi country compliance outsourcing engagement (125 countries) we are looking for experienced finance professions in the transitioning of the statutory accounting & reporting related activities from the client and several 3rd party service providers. You will be part of a large international project team spanning multiple countries, regions and sub-service lines.

Key responsibilities:

– Review of transition questionnaires as completed by client including Group GAAP to Local GAAP reconciliations
– Liaise with client to resolve any questions and gaps in provided information
– Documentation of methodology behind GAAP adjustments to enable replication
– Coordinate and review the activities that are performed in the Centers of Excellence and EY local offices
– Support in the identification and testing of data sources to enable automatic data extraction
– Liaise with and instruct EY and client country teams on local transaction activities to performed
– Definition and documentation of standard operating procedures together with client
– Status tracking and status reporting
– Coach and support more junior team members

Qualifications:

– Strong project management skills, strong analytical skills and international focus;
– 5-10 years of work experience in audit or accounting, and a minimum of 3 years of experience in working with global clients;
– Qualified chartered accountant (ACCA, CIMA, KIBR) is an asset;
– IFRS knowledge, GAAP bridging experience is an asset;
– Strong written and verbal communication skills in Business English

Start: z.s.m.
Periode: 3 tot 4 maanden, evt. Verlening.
Locatie: Eindhoven of Amsterdam

Interesse?
Geïnteresseerd in één van de interim opdrachten? Neem dan contact op met Sander Burgmans via telefoonnummer 06-21703789 of stuur een email naar sander@fellowfield.nl of bel Stef van Rijt via telefoonnummer +31 6 25483518 of stuur een email naar stef@fellowfield.nl. Wil je meteen solliciteren? Dat kan ook. Solliciteer dan meteen via onderstaande button en stuur ons je CV met motivatie. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Inlichtingen

Geïnteresseerd in één van de interim opdrachten? Neem dan contact op met Sander Burgmans via telefoonnummer 06-21703789 of stuur een email naar sander@fellowfield.nl of bel Stef van Rijt via telefoonnummer +31 6 25483518 of stuur een email naar stef@fellowfield.nl.

Sollicitatie

Wil je meteen solliciteren? Dat kan ook. Solliciteer dan meteen via onderstaande button en stuur ons je CV met motivatie. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.